Fri frakt over 2 000,-

30 dagers åpent kjøp

Rask levering over hele landet

Bestillinger

Vi har lagt opp til at din kjøpsopplevelse skal være så enkel som mulig. Du navigerer deg enkelt gjennom nettsiden ved å følge kategoriene øverst siden. Holder du pekeren over en av hovedkategoriene vil flere menypunkter vises. Derfra kan du velge den kategorien du vil. Klikker du på en av hovedkategoriene tas du videre til en ny side som viser produkter og underkategorier.

TIPS! Uansett hvor du beveger deg blant produkter på nettsiden vises underkategorier og korresponderende kategorier øverst i innholdet.

Hvis du vet nøyaktig hva du er ute etter kan du bruke søkefeltet øverst på siden.

Når du har funnet produktet du vil ha klikker du på Legg i handlekurv, så havner produktet i handlekurven din. Derfra kan du klikke deg videre til Kassen for å velge fraktmetode og betale, eller du kan fortsette å handle.

Når du har gjennomført ordren vil du motta en ordrebekreftelse på epost. Sjekk søppelpostkassen hvis du ikke finner den i din innboks. 

Finner du ikke ordrebekreftelsen kan du logge inn på Min Konto. Under ordreoversikt finner du status på din ordre. Finner du ikke din ordre i oversikten, så har du ikke fullført bestillingen, og om produktene fortsatt ligger i handlekurven kan du gå til kassen for å fullføre betaling.

Er du helt sikker på at du har fullført ordren og du ser at ordrebeløpet har blitt trukket fra din konto, men allikevel ikke finner ordren i oversikten og ikke har mottatt en ordrebekreftelse, må du ta kontakt med kundeservice, så finner vi raskt ut av det sammen.

Når ordren er pakket og sendt fra vårt lager vil du motta en ny epost med som forteller deg at ordren er på vei.

  • Ordrebekreftelser blir sendt til din epost – dobbeltsjekk at du har oppgitt korrekt epost-adresse.
  • Noen ganger kan meldinger havne i søppelpostkassen – sjekk den.
  • Er du helt sikker på at ordren er fullført – sjekk at ordrebeløpet har blitt trukket fra din konto. Har du valgt å betale med faktura kan du logge deg inn på Klarna for å se om transaksjonen er synlig. Hvis ikke den er synlig har du ikke fullført ordren.
  • Du kan logge inn på Min Konto – se under ordreoversikten på Min Konto. Her ligger alle dine ordrer. Finner du ikke ordren der har den ikke blitt fullført. Da ligger sannsynligvis fortsatt produktene i handlekurven og du kan fullføre ordre.
  • Kan du ikke logge deg inn på din konto velger du “glemt passord” og du vil motta en email for å tilbakestille ditt passord.

Klikk på Logg inn og Glemt passord, så vil du motta en epost. Klikk på linken i meldingen, så vil du kunne tilbakestille ditt passord. Når det er gjort vil du kunne logge inn på din konto.

Ja, du kan handle som bedrift. 

Det er to fremgangsmetoder for bedriftskjøp.

  1. Legg produkter i handlekurven, gå til kassen, velg “Kjøp som bedrift” og fullfør ordren. Denne metoden er noe begrenset, da Klarna har strenge retningslinjer for bedriftskjøp. Metode 2 er vanligvis å foretrekke for bedrifter.
  2. Send en epost til kundesenteret. Dette er for de fleste bedrifter den foretrukne metoden å bestille varer. Kundesenteret behandler din ordre og du vil motta en faktura. Det vil bli foretatt en kredittvurdering av bedriften, og er den godkjent vil varene sendes samme dag, eller neste virkedag. Faktura sendes på epost. Er vurderingen ikke godkjent vil faktura sendes på epost og varene sendes etter faktura er betalt.

 

En epost-bestilling må inneholder: varenummer, varenavn og antall, bedriftsnavn, organisasjonsnummer, postadresse, leveringsadresse, navn, telefonnummer og epost-adresse til kontaktperson, epost til hvor faktura skal sendes. Om du vil at faktura skal sendes som EHF kan du spesifisere det.

Du kan endre eller kansellere din ordre ved å ta kontakt med kundesenteret på epost, telefon eller chat.

Endringer og kanselleringer kan gjøres frem til du har mottatt melding om at din ordre har blitt sendt. 

Vi har dessverre ikke anledning til å slå sammen flere ordrer. Om du vil bestille flere varer må du legge inn en ny ordre.